Monday, April 27, 2009

tag dari syeza

beberapa tahun lalu cik syeza telah mengetag aku. tengok ni. kali ni aku mahu menjawab tag itu ok.


1)anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang jngan tipu2 ek x suke...
2)bgtau nape anda suke wallpaper anda ituhh...
3)tag 10 people

4)that's all...


1)
my wally screen capture


2)wallpaper ni sangat kemas sekali. aku sangat cintakan dia. ikon-ikon yang sedikit juga membuatkan aku rasa tenang je. tak serabut sangat lah. gambar yang 'freekstyle' tu sebenarnya tak membawa apa-apa maksud ok. aku tengok gambar ini kemas yang membuatkan aku nak jadikan dia wallpaper. ok.

3)ten people to tag:
.
.
.
.
.
.
.
.
.

4.aku tak tau nak tag sape.

4 comments:

MentaRi MaLaM said...

salam... hahaha.. sy lg byk tag yg ak berjawab.. ngengenge

~nEeYsA~ said...

sme la mentari malam..
nisa pun pat gak tag ni..
x jwb2 g..
haha...
tag len pun sme..
wahaha...

.kakijalan. said...

kamu banyak berhutang ni. bahaya. nanti along carik!

nadia :) said...

aku terase mcm nak buat ni.
walaupun tak di tag.