Wednesday, April 22, 2009

merebut piala thomas

permainan bermula... 0-0
.

.
.

.
.

.
1-0
.
.
19-12
.
.
game! 21-13

permainan kali ini dimenangi oleh team kuat lagi bergaya. marboro team! (bukan nama team bola)


"yes, aku menang lagi."

hari semalam sejarah telah membuktikan bahawa kemenangan aku menang semasa perlawanan badminton sekolah rendah bukan lah sesuatu yang sia-sia. aku telah mengulang kejayaan aku pada perlawanan menentang team dunhill semalam.


bakat aku dalam sukan ini tak boleh di sangkal lagi. aku telah memenangi banyak pertandingan dari perin
gkat sekolah rendah hinggalah peringkat kampung. kini juara kampung bermain badminton telah dipegang oleh aku.

hanya seorang yang dapat mengalahkan aku di kampun
g iaitu pakcik aku. dia tidak dikira sebab dia adalah jurulatih kami ok.

aku lah juara.


so ada sesiapa yang bera
ni berentap dengan aku? hey dato lee chong wei pun belum tentu la boleh kalah lawan dengan aku!


team dunhill yang takkan menang

8 comments:

Baginda Reformasi said...

team dunhill? 6.60 tu.. naik herga tu... hehe
sila lah melawat kesah di sebalik kekecohan sidang DUN MELAKA yang diwar-warkan media TORTOQ UMNO...
link:
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/04/lucah-mr-lee-dan-betty.html

inn said...

yelah tue..entah2 kamu kalah.haha:D

dLa said...

saye berani!
hehe

~nEeYsA~ said...

jom kite lwn!!!!!
hahaha....

p/s:boley ambik awrd kt blog nisa yer...:P

MentaRi MaLaM said...

salam...
hebat sgt ni...
bole ganti dato lee chong wei...
main ngn sy confirmmmmmmmmmm...
kemenangan
milik awak... hehehe

.kakijalan. said...

baginda reformasi: oh yeke dunhill naik harga? tak tau pulak sebab dah lama tak beli.hehe.

inn: betul la inn. tak caya jum lawan.hahak.

dla: berani kalah ye?haha

neeysa: jom lah! bile dimana? pastikan tempat ada air.haha. orait.

mentari malam: salam. ha tau tak pe.haha.

nia salina said...

less plastic to save our earth la dear oi

.kakijalan. said...

oh k k.
paham.hehe.