Friday, April 17, 2009

menjawab tag kerana terbaca

tag kali ini ialah daripada cik nia salina.
ok sekarang saya sudah menjawab.

1) nama timangan
mereka selalu panggil saya rafiq. mak saya panggil saya apik. adik dan kakak dan abang saya panggil saya apik. dan rakan-rakan panggil saya brad pitt. saya tak faham betul.

2) anda seorang yang.......
sangat pendiam. pemalu. pemanis. kamu pasti akan takut hendak bercakap dengan saya. saya juga ganas.

3) insan istimewa dan kenapa dia teramat istimewa..
mak dan ayah saya lah! mereka yang telah susah payahkan bernikah dan berkahwin dan melahirkan saya. juga membesarkan saya. oh terima kasih mak. terima kasih ayah.

4) lagu kesukaan sekarang..
nyayian oasis. dont go away.

5) warna kegemaran
sangat suka warna warni. betul la.

6) benda wajib dalam handbag..
sorry, saya tiada handbag. jadi tak perlu jawab ok.

7) kali terakhir menangis...
sewaktu memenangi anugerah bintang popular ABPBH. "hari demi hari, episod demi episod, dan episod hari ini, saya nak mengucapkan terima kasih.." ok cukup cukup.

8) tag
saya nak tag kamu. yang pakai baju dan seluar tu. ha kamu lah!

13 comments:

philoColy said...

haha..
bkn saye..
sy pkai bj kurung.wawawa

~nEeYsA~ said...

sye pun bukn!
hahaha..

MentaRi MaLaM said...

salam...
huhuhu..
dan semestinya bukan saya juga...
la yg menang anugerah tu awk ke?
tak mcm brad pitt pun...
lalalalal
jgn marah

dLa said...

hahahaa.
terharu ke dgr ucapan jamal?

.kakijalan. said...

philocoly: ala kenapa pakai baju kurung. pegi pakai seluar dan baju pastu baca entri tag ni balik ok?

neeysa: abes kau pakai baju kurung jugak ke?

mentari malam: aiseh abes sape yang pakai baju dan seluar je ni?
yela brad pitt nama panggilan je.

dla: terharu gile sampai nak nanges dengar.haha.

oranglidi said...

woi2!! wa tengah pakai kain pelikat je ni. lu nak nametag wa?

Tia Kamaludin said...

Heyy.
Thanks follow saya.
Keep in touch yeah.

ファラ said...

hahhaha.
xnak!
anggap xpena bace.
wewewewew~~~

Azrul_amigo said...

NASIB BAEK AKU PAKAI KAIN PELIKAT JE...
KLU X MATI KENE TAG GAK NIE..
WAWAHAHA..
SELAMAT...

madihahzubir said...

woi apek.ak pki gaun pengantin ni..xyh wt la.haha.mak mertua ak pki sua ni..ko tag dia lak.hahaha

adjLA said...

cis aku terbace.
seb baek aku pakai jubah.
hehe

F A R Y N said...

erk..aku tak pakai apa2...ahhahaa

.kakijalan. said...

oranglidi: cis nasib baik aku tak ingat nak letak sape pakai kain pelekat. name tag ko nak buat ape?

tia kamaludin: oh thnx juga. saya akan sentiasa menyentuh anda.

fara aqila: tipu-tipu. tak baik tipu. dose.huhu.

azrul amigo: ko pun pakai kain pelekat. tak sopan betul ko ni.

madihahzubir: haha ko berangan nak kawen ek. aku nak tag nenek ko lah camni.

adjla: jubah? ko nak pegi umrah ke.

faryn: woi2 bukak eh tutup mate semua.