Friday, April 3, 2009

kenangan manis di melaka

pada zaman parameswara menamakan melaka sempena sebuah pokok bernama melaka, seorang gadis telah mengetag aku. dengan ini aku menjawab tag tersebut. sila berdebar sekarang.

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
<> henpon. untuk membuat panggilan penting.

2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
<> roti burger.see? peniaga bukan?

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
<> gurun sahara.haha

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
<> dengan mak ayah eh? selama-lamanya lah!

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
<> haah. jum pergi surau?

6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?
<> restoran tamak. (tmk)

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
<> riwayat bidadari syurga.aduhh.

8. Nama penuh anda?
<> muhammad rafiq bin hasrudin. ok puas hati?

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
<> saya senang dengan emak. saya senang dengan ayah.

10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
<> zulkarnain. bukan alexander.

11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu?
<> mat kilau
<> dato bahaman
<> tok gajah
<> puteri hang li po
<> hang tuah
<> dang anum
<> dato maharaja lela
<> p ramlee


12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
<> tidak. pakaian dicuci oleh mesin basuh.

13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?
<> saya ingin pergi ke seronokian. kamu tahu di mana seronokian? x tahu sudah!

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
<> sejenis tikar aladin.
<> rambut kembang.
<> keding.
<> ok ok. cantik.
<> berkulit putih.

15. 8 perkara yang saya gilai..
<> aspire 4720.
<> nokia 6120.
<> toshiba TV.
<> astro oasis.
<> mayonis.
<> sos cili.
<> sos tomato.
<> sos lada hitam.

16. Pelukan atau ciuman?
<> atau.

17. 8 buah buku yang paling baru di baca?
<> buku yasin.
<> alif ba ta tahap 1.
<> alif ba ta tahap 2.
<> perkara asas fardhu ain.
<> rahsia kusyuk dalam solat.
<> dont be sad.
<> kamus bahasa melayu- bahasa inggeris.
<> kamus bahasa inggeris- bahasa melayu.

18. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
<> married with children.
<> stand by me.
<> dont go away.
<> songbird.
<> hampa.
<> tergamak kau.
<> adakah kau setia.
<> taubat.

19. mari main TAG 8 orang lain..
<> encik bok.
<> encik muhd nur azym.
<> cik ajwin ajeera.
<> cik adjla.
<> cik madihahzubir.
<> cik neeysa.
<> cik boo.
<> cik philocoly.

sila buat. ko tak buat ko sombong. haha.

19 comments:

madihahzubir said...

woitt..ak xnk wt tag ni.tiqa dh tag ak..mls..mls..ak x suke ditag.kaki jln..ak mmg sombong pn..hakhak.

nurain said...

agagag..~

jawapan rase nak lempang~

~nEeYsA~ said...

byk nyer soklan!
duhhh...

adjLA said...

alahai,
aku ditag.
ciss!!
wlpon aku xske wat tag,
tp soklan die cm best.
mesti wat ni..
hahaha

adjLA said...

jap,
ape kene mngena melake,
pokok melake,
parameswara,
ngn tag ko ni???
musykil2.

madihahzubir said...

ak pn suke soaln dia..nk wt la.jp ek..

Bok said...

kalau jawab tak abes kene panggil sombong gak ke weih?

meggi perisa ayam. said...

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
<> sejenis tikar aladin.
<> rambut kembang.
<> keding.
<> ok ok. cantik.
<> berkulit putih.

WTF???!!
nsb baek ckp cantik.
kalau x, xjd bli bger.
haha.

.kakijalan. said...

madihahzubir: bagosh2. ahkirnya ko ade keinginan nak buat. aku hargainya.cewah.

nurain: macam mane nak lempang jawapan?

neeysa: lagi banyak lagi bagos. tersiksa sikit.hoho

adjla: aku juga hargai kamu.hehe.

bok: tidak. anda sangat baik hati kerana telah melaksanakannya.

meggi perisa ayam: haha aku da agak ko mesti tak puas hati. sebab tu aku tulis cantik. jangan perasan hah.

Boo™ said...

saya suda buat tag ini..
klik sini

.kakijalan. said...

boo: alamak. x pasan pulak.hehe.

dLa said...

hahaha. dla ske ohh org name rafiq. tao la npe.

p/s: tengs tegur bout 28 april tuu, dla nyanyuk ohh. yg toi nye 28 mac. tengs ya :)

Anonymous said...

cheap diazepam drug interactions percocet valium - valium 10 mg vs xanax 2mg

Anonymous said...

buy tramadol online mastercard overnight buy tramadol online reviews - generic tramadol online

Anonymous said...

buy misoprostol philippines - buy cytotec amazon - buy cytotec dubai

Anonymous said...

Buy Cytotec Online - cytotec 200 mg dosage - where to buy misoprostol in malaysia

Anonymous said...

order tramadol online overnight buy tramadol online cod - buy tramadol cheap

Anonymous said...

buy ambien us buy ambien cr online no prescription - buy ambien walgreens

Anonymous said...

buy ambien in the uk buy ambien 5mg - can you order ambien online