Tuesday, April 28, 2009

hadiah untuk peminat setia


Sesiapa yang pernah terbaca
entri aku sebelum ini pasti dia tahu aku pernah mengalami satu kejadian ngeri yang amat menakutkan konon. tetapi malangnya pada masa itu aku tidak dapat menyiarkan gambar-gambar yang menakutkan itu.

walaupun ada permintaan yang seperti merayu-rayu mahu melihat gambar tersebut, ok tipu tak merayu-rayu pun. aku meminta maaf kepada tuan-tuan dan puan-puan semua kerana tidak dapat menyiarkannya. (macam lah ada orang kisah.haha)

hari ini aku sangat berbaik hati kerana aku mahu memberi kamu hadiah iaitu sepasang jam tangan alain delon yang bernilai ok ok cukup. aku sebenarnya bukan nak beri hadiah tetapi aku nak siarkan gambar SELEPAS kemalangan. (aku sengaja besarkan selepas sebab gambar ini diambil semasa ia sudah berada di bengkel).

mungkin aku terlupa hendak memberitahu kamu kereta yang dipandu oleh aku ialah proton iswara. ok layannnn.


kamu boleh lihat lekukan di sebelah pemandu. hentakan yang kuat yang menyebabkan wajahku terdapat scar line (bukan skyline ok).




kerosakan teruk di bahagian belakang/bontot kereta. susah dah kereta nak melepas.




dan kereta ini masih boleh dibaiki. fuh. aku lega.

14 comments:

MuhD NoR AzyM said...

Fuyyo...brape banyak RM habis nak repair semua nih?

nurain said...

huaaaaa...


takotnye..huu

scarline pun scarline la. janji selamat.huhu

.kakijalan. said...

muhd nor azym: banyak. insurans bayar 12k untuk repair.

nurain: betul tu. nasib baik tak banyak sangat. kalau tak jadi lanun dah.haha.

~nEeYsA~ said...

wahhhh...
dh msok i.c.u lak kete tu...
gle arr...
waa...tkotnyer xcident...
walopun x prnh ase..hikhik...
dgr pun dh serm..
nsib bek ko xpape kan kakijalan..
ish2..alhamdulillah..

.kakijalan. said...

neeysa: tu la pasal. kalau tengok kereta lepas xcident memang menakutkan. naseb baek aku tak pape.

MentaRi MaLaM said...

salam...
huish dahsyatnya...
ngeri..
xnk naik kete lg la pasni..
nk jln kaki je..
huhu

.kakijalan. said...

salam.
jalan kaki je?
kalau cam tu kena bawak kemah sekali la. kalau penat kena berhenti dulu.

Pu3 said...

haih.
mcm tu pn boley pebaik lagi ka?
tinggal rangka dah tu.
beli kete baru jela.
hehe.

nway, salam kenal..
singgah mai amek award sunflower kt page pu3 tau..

http://gadiskirana.blogspot.com/2009/04/award-buat-kalian-sila-ambil-ya.html

milimilo said...

ngerinye body kete tu..takot lak nk drive..huhu

Nadhirah Zamrose said...

ngeri.
nseb selamat ;)
thanks 4 following my blog.nnti comment2 k ;)

bee said...

lame x singgah sini..hurm...rindu plak background coklat ni..kekalkan ya...

inn said...

baik beli basikal/moto

.kakijalan. said...

pu3: kereta ni sengaja bagi nampak rangka. nak buat balik. kalau beli baru rugi la. baik repair.
orait salam kenal jugak.
thnx award tu yaa.

milomilo: tak payah drive. duduk je. main drift.hehe

nadhirah zamrose: alhamdulillah la selamat. orait.

bee: hehe rindu ya. nape tukar. rajin 2 la singgah ilangkan rindu.hahak

inn: kalau moto dah 4kali xcident. camne?

Nuts said...

kau patut bersyukur sebab kau masih hidup...