Monday, April 13, 2009

award dari royal albert hall.

AWARD RULES!


1. 1st insert this badge or the pic above to inform u have been awarded


2. make sure u take the pic n said it is from

si gadis kecil molek, thnx dla.

3. You should tell 10 facts or hobbies about yourself.


  • saya ialah kakijalan. bukan kaki jalanan atau kaki di jalanan atau kaki berjalan ok?
  • hobi saya memancing. saya pernah memancing ikan paus 18juta kilogram di lautan sulawesi. ok tipu. ikan paus pun tak pernah jumpa.
  • saya juga bermain badminton. tapi saya sedih kerana badminton tak pernah bermain saya.
  • saya menjual burger pada waktu malam. kerana waktu siang adalah waktu saya berfoya-foya. eh bukan. waktu saya bekerja.
  • ramai orang kata saya superhero tapi saya tak mengaku. saya sebenarnya ialah hero cukup. itu saya mengaku.
  • saya suka menolong emak saya membeli barang dapur. saya anak yang baik. ok ini betul.
  • saya tidak suka tidur siang. tetapi pernah tidur dari malam sampai petang. kamu faham bukan?
  • saya ada rakan-rakan. rakan-rakan saya sangat baik. mereka tidak pernah mengebom klcc.
  • warna kegemaran saya ialah warna warni. kadang-kadang warna pelangi juga menjadi kegemaran saya.
  • saya tahu saya tak kuat makan.



4. You should choose 5 other bloggers (easier the ones who follow you) and tell their names in your blog

  • cik philocoly
  • cik bee
  • cik neeysa
  • cik adjla
  • cik sarra-bella-aniss


  • 5. Dont forget to go to their blog and tell them they have been tagged

    12 comments:

    philoColy said...

    hehehe.
    ngtkn mende la royal albert td..
    wawawa..
    tenkiu2..

    i got this award from u,
    kne ltk 'si gadis kecil molek, thnx dla' gk ke?..
    agak blur utk bfkr rni..
    haha.

    ~nEeYsA~ said...

    haha..thnx yer kakijln..
    terharu nyer...

    misz benida said...

    oit kakijalan...
    apsal xde nma aku,..
    aku tau la aku x hnsem,aku xmacho...
    huhuhu

    .kakijalan. said...

    philocoly: orait cik syeza. same2. haha boleh juga letak jejaka besar kacak.haha.

    neeysa: same2. aku uga terharu dapat bagi award ni.isk

    mizs benida: aiseh girl. tak cukup syarat la. dia bagi 5 je. nanti ada 18 bloger mesti ada nama kau ok.

    dLa said...

    wahh.
    d kdai burger?
    ley blanja dla t.
    hehe

    adjLA said...

    weh kakijalanan.
    time kasih la mnganugerahkn aku awrd.hahha..nnt pasni leh blnje aku bege lak.
    aku tringin nk mkn bege yg ko wat smbil maen orbiter...woohaa!

    inn said...

    tahniah :)

    bee said...

    wah..ingt dpt award britul2..tp ape salahnyer kalo nk maik pon kan beside dat jwbtagged kan???boley x??

    .kakijalan. said...

    dla: oh baru tau eh.
    haah. boleh blanje. boleh bla.haha

    adjla: same2 adj. ko pon nak beger gak. boleh la aku ckp. boleh bla jugak.haha.

    inn: thnx:)

    bee: betul la awrd ni.hehe.

    nia salina said...

    helloo...alah tak payah tgk la few scene je..haha...kat astro prima ujung bulan 5 ;)

    oranglidi said...

    woi! woi! apa kena mancing paus? wa pn minat badminton. tapi wa lagi suka lap tingkap..kira senasib lah kita.

    tenkiu jadi 1st follower wa..

    .kakijalan. said...

    nia salina: mula-mula memang la few scene je. tapi nanti lama-lama dapat la banyak scene pulak ok?

    oranglidi: aku kadang-kadang je suka lap tingkap. selalu aku suka badminton la. dia beshh.