Monday, March 23, 2009

kau pandai ke main snooker?

setelah kejadian yang mengerikan aku dan rakan-rakan aku berlalu selama beberapa hari, kami tidak lagi terlalu berani untuk pergi ke kolam air panas.

malam-malam kami selalu tidak disenangi dengan mimpi-mimpi yang menakutkan seperti terjun bangunan, terjun kolam, terjun gaung, bidan terjun dan bermacam2 lagi mimpi (kebanyakannya adalah berkenaan terjun) yang menyebabkan kami tidak lena tidur. kami terpaksa mencari lantai untuk tidur kerana risau akan terjun katil jika tidur di atas katil. tetap terjun bukan?

ok. aktiviti kami pada malam hari kini lebih di kawasan yang berhampiran. aktiviti bermain polis entri tetap diteruskan kerana bosan tidak lagi menguasai kami. selepas bermain polis entri barulah kami hampir bosan dan mencari idea baru.

hans(bukan name sebenar): "kita nak kemana ni?"
isaac(bukan name sebenar): "jum g snuker."
hans: "snuker.....ok."
isaac: set.

kami bermain hampir 4 orang. walaupun masih baru dalam bidang ini, kami bermain bersungguh-sungguh demi mencapai kejayaan. semua bakat dan skill telah ditunjukkan oleh kami. kami puas bermain.
setelah habis 1 frame, tibe2 datang sorang mamat ni.

panjang(name sebenar): eh kau. (ditujukan kepada aku)
aku: kau pun ada?
panjang:kau ni. sembahyang-sembahyang juga. snuker pergi juga. aku ingat duduk surau saje.
aku: ~diam (balas dengan senyuman)

kami meneruskan permainan.



salah ke aku main snooker?

11 comments:

farhana said...

snooker?
hehe i tak pandai main..=p

MuhD NoR AzyM said...

What?

Salah apa bendanya..

.kakijalan. said...

farhana: senang je. men tolak2 kayu.huhu.

muhd nur azym: x salahkan? tapi kenapa dipandang serong oleh muda mudi.

misz benida said...

aku xphm apsal laki ske men snuker..
ape kejadahnye 2??

madihahzubir said...

kaki bjlan jum men snuker..ko komfim klh pny..dh kaki ko asyik jalan je.cmne nk men??hakhak

nurain said...

ahahha..

nganjing gile panjang 2..

kau kaki surau juge ye..ingt kaki jalan je

p/s:aku rti men guli atas meja snooker..acceptable x?

~nEeYsA~ said...

ooo..budk surau gak rupenye..hehe..
hmm..x slh kot men snuker..
depends ngn pndpt indvdu..

.kakijalan. said...

misz benida: ya.snuker dapat meningkatkan stamina di samping menajamkan mate serta dapat menjadikan seseorang menepati masa.hahak.

madihahzubir: eh lum try lum taw ok. jum klu brani. aku tolak pki kaki pon buleh.hehe.

nurain: taw xpe. kaki aku ni universal dow.hehe.
p/s: klu nk kne ketok ngan tokey snuker ko try lah.

neeysa: em aku rase sangat x slh. sbb kitorang main tiada pertaruhan atau dipanggil judi atau bet atau pingpong ataupon shuttel.isk

Nuts said...

salah ke main snuker?

bukan bertaruh pon kan?

yang penting niat...dalam neh..dalam neh..*sambil tunjal dada*

.kakijalan. said...

betul2.
kami tidak bertaruh.
organ dalaman kami juga mementingkan kebersihan.

~nEeYsA~ said...

jdi..ksimpuln nyer...
x slh!!!!
hehe..
btol2..
sume nyer brgntng ngn nawaitu..