Monday, February 9, 2009

nosmoking


Arghh!!

rokok3. x abes rokok.
asal ade duit sket, bli rokok.
asal xde duit, bli rokok gak.
ade je pot nk korek duit sbb nk bli natang tuh.
bleh kate shari aku abehkan 4-5ringgit tuk skotak rokok.
2 baru shari, klu aku kire2 blik sbulan ade la dlm 150ringgit.
2 baru skotak shari, klu ade function 2kotak mesti spare punye.
2 baru sekotak 4-5ringgit, klu tekak aku nk rokok mhl mahu cecah 7-8 ringgit.
dalam sebulan xtaw lah brape byk aku da abehkan nk bli mende neh.
aku dah la keje x begaji.
mane nk dtg duitnye.
ahhh.
aku da betekad.
aku da nekad.
AKU NAK BENTI MEROKOK!!
korang nk taw aku da bli chewing gum tuk kurangkan ketagihan.
harge die, seketul seringgit.
aku bli spapan 15ringgit.
ade ag ubt len, tp mhl sgt la.
bgush katenye tp arge cecah 60ringgit.
bajet aku pon xde time 2.
last2 aku bli je a chewing gum 2.
aku arap aku berjaye kali ni sb da byk kali aku try tp x behasil.
korang doa2kan la aku ek?

3 comments:

adjLA said...

bagus la tu..
ko kunyah la byk2 chwing gum tu,
ko mrokok dpt pe?
bahaye bahaye..
ish3

SaRra-BeLla-AniSs said...

bgus bnget seyh
nsb bek muda lg
klu hang dh umo 60 thun
dh ssh nk bnti
brnfs pn ngan asap rokok
x ke haru 2
hati pn hitam
rokok ni nk bnuh dri je

mamma mia! said...

chaiyok2 wei!! aku sokong kau 500%!! haipp!! haip!!