Wednesday, February 25, 2009

ade brani ka?



Selamat Datang ke Kedai Burger AKu!!
Kepada Semua Penduduk Bandar Seri Marong.
Diumumkan bahawa satu kedai baru telah dibuka di hadapan court badminton.
Ianya terletak berdekatan KSM (krt sungai marong).
Anda diminta membeli buger di situ walaupun anda tidak berkeinginan mahu makan beger.
INi kerana anda boleh membeli sambil menderma kepada tabung HMA (hak milik aku).haha.
Untuk pengetahuan anda, kedai tersebut dibuka pada setiap hari bermula pukul 9.30 malam sehingga 11.00 malam.
Waktu adalah sangat terhad.
Anda perlu segera datang ke kedai kami kerana kami tidak akan melayan anda selepas kami tutup kedai.cmne nk lyn x?
Harge sangat berpatutan dan tidak boleh dirunding. Anda perlu membayar sebagaimana yang telah ditetapkan.paham?
Jemputlah beramai2 ke Kedai BUrger aku!!

~makan beger anda jadi sihat dan kuat~haha

25 comments:

adjLA said...

wah nmpak mnarik bege ko ni..
kasi free je la kt aku..
nyum nyum..
haha

.kakijalan. said...

ah kau.
kalo 10 org nk free cm ko, bengkrap a aku.
aku bg diskaun la untok ko.
biase= 1.80
adj= 1.79
sangat berpatutan.time kasih.

FuzZ said...

tanak!
boikot berger die weh!
die tarok racun lalang sebagai pelaris!
ko ni hine.
amcam?
*aku na niage jugak aa...
niage air tebu,sblah gerai ko.
ok?*

FuzZ said...

senang jual depan umah

.kakijalan. said...

saitan ny fuz.
ko xleh tgk org nk up sket ke.

ko nk niage bley.
komisen aku nk 25 persen.
kurg xbley.huh!

Atiqa Saleh said...

kakijalan yg telah bjalan2 di blog beta!

~nEeYsA~ said...

patut la asyek ckp sal beger..
rupenye jual beger..hikhik..
nak stu!

.kakijalan. said...

AtiqSal: ok. knape?
Nis: yaa. nk 1 ke.
ah.mane bleh nk2 cm2 je. byaw ah.

The Spiral Eyes said...

kamu sungguh bertuah,si pasa sanda ini menjemput kamu untuk menjadi peminat beliau serta pengundi beliau di anugerah paling kedeboom 2016

(meset ini dianto secara otomatik kepada peminat terpillih)

Yang beno
pasa sanda

Ajwin Ajeera said...

nk burger..
mcm sedap je..

.kakijalan. said...

pasa sanda: xnk plih ko. nk plih bank rakyat.
ajwin: ah mane bleh nk free je. kne bli la bru leh.

Ajwin Ajeera said...

ala..
kite kn member..
free la satu.
hehehe

.kakijalan. said...

memg la membe.
tp kalo 18 orang nk free 1,
baik bkak 'kdi mkn tok membe' je.
xde2. kne bli gak.

Ajwin Ajeera said...

ala..
baru 18 org nk free.
blum 20 org lg.
haha

.kakijalan. said...

haih.
18 orang ni pon da leh gulung tika.
20 orang ag a. kedai pon leh gulung taw.huhuk.

Ajwin Ajeera said...

hahahaha
yela2.
jgnla marah..
cptla habaq kedai kat mana?
org nk gi beli ni.
hihi

.kakijalan. said...

eh tol ni.
ala dekat je.
kat new zealand.har2

Ajwin Ajeera said...

eeii.
org nk dtg btul2,dia main2..
ni yg mndtgkn kemarahan ni..
haha

FuzZ said...

ko sibuk kt blog org
ko tanak update blog sdrik.
ape da tade modal?
sbb idop ko tak menarik
ahahaha

.kakijalan. said...

awin:
eh yela.
kamu taw.
name kmpung aku org pgil new zealand.
x cy tny tny aku.
hahah.

penen sangat:
ko ni fuz.
da la suke down kn org.
aku x update ade sbb a.
aku saje bia lame entri ni.
nk promote buger aku.
har2

Liana Ezzana said...

Nak beger yang sebijik macam dalam gambar tuh. Bape ringgit?

chipsmore said...

besanye beger..
btw.i link u k ;)

.kakijalan. said...

liana: murah je cik liana. 10 sen. nati sy 'print' kan burger 2 yer.hahak.

chipsmore: thnx makcik.hehe.

nurain said...

aku penyokong beger tegar

so leh pat diskaun+ mayo lebey x?

x caye negok pix kat blog..hihi

Nuts said...

sungai marong???

apsal aku tak pernah nampak???

dem, bole dpt beger free neh!